سایت تخصصی دانشجویان مکانیک

برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود کن




تاریخ: یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط Abbas.m

ین و تنها نسخه کتاب الکترونیک زبان تخصصی برای دانشجویان رشته ساخت و تولید.

ENGLISH for the student of Mechanical Engineering .....

تالیف : جمال الدین جلالی پور (انتشارات سمت)

 توسط این کتاب الکترونیک که بصورت text تهیه شده شما میتوانید متن مورد نظر خود را توسط  Narcis ویا Babylone به فارسی ترجمه کنید.

حجم فایل کم است

 کلیک کن برای دانلود     3.91 مگابایت

منبع : وبلاگ مهندسی ساخت و تولید




تاریخ: یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط Abbas.m

فیلم آموزشی  تعمیر و نصب ماشین های ابزار(ماشین تراش و فرز) فارسی

این دوره مناسب چه کسانی است؟

  • دانشجویان مکانیک چه هنرستانی و چه دانشگاهی
  • تعمیر کاران و تکنسین ها
  • اساتید
  • علاقه مندان یه یادگیری تعمیر ماشین های تراش
  • عناوین این دوره آموزشی:

عناوین دوره آموزشی

دستگاه تراش

  • تشریح کار دستگاه ماشین تراش تبریز
  • تشریح دنده های تعویضی
  • مونتاژو دمنتاژ کامل محور شماره ۷
  • مونتاژو دمونتاژ کامل کلاج
  • مونتازو دمونتاژ جعبه دنده پیشروی
  • رگلاژ سپورت عرضی و فوقانی
  • مونتاز و دمونتاژ سپورت عرضی و فوقانی به صورت انمیشن(به همراه فایل قطعات سالید)
  • بررسی کامل جعبه برق دستگاه
  • تصویر تمامی قصعات ماشین
  • انمیشن کامل از تمامی قسمت های دستگاه

دستگاه فرز

  • شرح کار دستگاه
  • جعبه دنده اصلی و سیستم تعویض دور دستگاه



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط Abbas.m

عنوان فارسی کتاب

  Amphibionics : ساخت ربات های بیلوژیکی با الهام گرفتن از ربات های خزنده

این کتاب در پیرامون ساخت جانوران خزنده ای چون مار، قورباغه، تمساح و لاک پشت بوده و تمام مراحل ساخت از نظر مکانکی، الکترونیکی، برنامه نویسی و هوش مصنوعی در این کتاب به صورت گام به گام آموزش داده شده است. 

Product Detaile

  •  
  • Paperback: 363 pages
  • Publisher: McGraw-Hill/TAB Electronics; 1 edition (April 8, 2003)
  • Language: English
  • ISBN-10: 007141245X
  • ISBN-13: 978-0071412452
  • Product Dimensions: 9.2 x 7.3 x 1.1 inches
  • Shipping Weight: 1.6 pound
  • Average Customer Review



ادامه مطلب...
ارسال توسط Abbas.m

این که در هر وقت و هر جایی، قابلیت اتصال به اينترنت را داشته باشیم، واقعا فوق العاده است. اما اين تنها هديه ای نيست که تکنولوژي وای-فای به ما مي دهد. مسلما وجود شبکه های بي سیم در منازل و ساير مکان ها، پتانسیل بالايي را برای انجام کار های گوناگون به ما می دهد. اما اکثر افراد فقط از جنبه دسترسی به اینترنت به موضوع نگاه می کنند. پس براي یافتن 5 مورد از بهترین کاربرد های واي.فاي، با ما همراه باشيد. این موارد به شما ایده های جالبی خواهد داد که چگونه استفاده های مفید دیگری هم از شبکه بی سیم خانگی تان بکنید.


1. همگام سازی تصاوير، آهنگ ها و سايرفايل های با اسمارتفون و بدون USB:  

در عصر نسل اول iPod، همگام سازي موزیک (يا فایل هاي دیگر) بین کامپيوتر و دستگاه های پرتابل، نیاز به اتصال با کابل USB داشت. اما همگام سازي Wi-Fi امروزه کاملا نیاز ما را به سیم از بین مي برد. حالا مي توانید تلفن اندرویدی خود را با آیتیونز يا Winamp سینک کنيد. از اين گذشته، اپلیکیشن هاي بیشماری وجود دارند که قابلیت دسترسي به کارت SD را هم به کاربران اندروید مي دهند. برنامه هایی مانند: WiFi File Explorer , Dazzboard , Android Manger WiFi و ...

2. انتقال بیسیم تصاوير از دوربين دیجیتال شما:  

یکی از کار هاي آزار دهنده این است که براي دسترسي به اطلاعات دوربين دیجيتال خود، بايد حتما از یک يا چند کانکتور استفاده نماييد. کارت هایی مثل Eye-Fi توانسته اند کار ها را بسیار آسان کنند. Eye-Fi اولین مموري کارت بي.سيم است. البته منظور اين نیست که بدون سيم به دوربين شما متصل خواهد شد، در واقع پس از قرار دادن این کارت در دوربين، به طور خودکار با شبکه فاي.فاي شما ارتباط برقرار کرده و فيلم یا تصاوير را به آیفون، آيپد، کامپيوتر یا دستگاه های اندرويدي شما مي فرستد. ضمنا اين امکان وجود دارد که آن را برای آپلود مستقیم تصاوير به سايت هایی مانند Flickr, Facebook و Picasa تنظيم کنید.

3. استريم صوتي به هر اسپیکری در خانه:  

زماني که استريم کردن ويدئو تقریبا تبديل به کاري روزمره شده است، استریم صوتي کاری بدوي به شمار می رود. اگر از امکانات استریمینگ iTunes استفاده نمی کنيد، AirPort Express اپل مي تواند هر موزیکی را به هر اسپيکري که مي خواهید بدهد. البته، اگر شما از طرفداران اپل نیستید يا به هر دلیلی تمايلي به استفاده از اين محصول نداريد، می توانيد هميشه از يک روتر معمولي برای اين کار کمک بگیرد. راه دیگری هم وجود دارد. هر وقت که اراده کنید، می توانيد از آیپاد يا آیفون يا آيپد خود، موزيک ها را به کامپيوتر استریم نماييد.

4. اشتراک گذاري فایل ها با کامپيوتر های نزديک  

اگر می خواهيد چیز هایی غير از ويدئو را بين پي.سي ها به اشتراک بگذاريد، چندين نوع گزينه برای انتقال فایل ها وجود دارد. البته سريع ترين روش براي این کار، اشتراک گذاری فايل ها روي یک شبکه واي فای يکسان است. (از نوع ad-hoc) این کار آسان ترين راه براي دريافت فایل از یک کامپيوتر دیگر است. البته اگر دوست داشته باشید، می توانيد از دراپ باکس هم برای اين کار بهره بگیرید. اما توجه کنيد که اين کار نياز به آپلود فایل ها روی سرور و دانلود مجدد آن ها از یک کامپيوتر دیگر دارد. اما جالب است که در بخش تنظیمات دراپ باکس گزینه ای وجود داره به نام Sync Over WiFi اگر آن را روشن کنید دراپ باکس تشخیص می دهد که دو کامپیوتر شما در یک شبکه خانگی هستند و کار انتقال فایل را خیلی سریع تر از طریق شبکه وای فای انجام می دهد.


5. TeamViewer:  

Team Viewer یکی از جالب ترين و کاربردي ترین نرم افزار ها برای کنترل کامپیوتر از راه دور می باشد.البته با اين نرم افزار می توانيد هم از طریق اینترنت و هم از طریق شبکه های محلي با کامپيوتر های ديگر ارتباط برقرار کنید. اگر کامپیوتری که با آن ارتباط برقرار می کنید و همچنین دستگاه شما، از یک شبکه استفاده کنند، سرعت انتقال اطلاعات بسیار بالاتر رفته و اعتبار اينترنتي شما هم مصرف نخواهد شد. خدمات انتقال داده این نرم افزار، به ویژه براي انتقال داده ها از کامپيوتر به اسمارتفون و ... موثر واقع خواهد شد. پس از آن غافل نشويد.


شما چه کاربرد هاي جالب دیگری را برای شبکه های واي فای مي شناسید؟ با ما و دیگران به اشتراک بگذاريد.




تاریخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط Abbas.m

   کتابخانه دیجیتال

این وبلاگ جهت همگام شدن با سایت های برجسته درخصوص تامين اطلاعات علمي موردنياز اساتيد ، دانشجويان و پژوهشگران اقدام به راه اندازي كتابخانه ديجيتالي بر روي شبكه اينترنت نموده است . كتابخانه فوق شامل حداقل ۳۰ عنوان از برجسته ترين پايگاههاي علمي جهان مي باشد كه تمامي حيطه هاي مورد نياز گروه هاي آموزشي دانشگاه ها را دربر مي گيرد اين كتابخانه داراي 8000 عنوان نشريه بصورت تمام متن ، چندين ميليون مقاله و ميزان قابل توجه اي كتاب و دایره المعارف مي باشد.

برای دیدن پايگاههاي مورد نظر به ادامه مطلب بروید  ...........



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط Abbas.m

سایتی کامل برای رفع اشکال دانشجویان !

این سایت با شیوه ای بی نظیر اقدام به نشر حل المسائل کلیه کتب موجود نموده است و ادعای خود را تحت شعاری باعنوان “با ما مسائل حل می شود” بیان داشته است.

منتها برای استفاده از آنها حسابهای کاربری عرضه داشته که به هر یک با توجه به میزان اعتبارش امکاناتی را اختصاص می دهد.اما جالب توجه این است که در این میان امکان ایجاد یک حساب رایگان هم وجود دارد. با این حساب درست است که کمی از امکانات بی نظیر را نمیتوان استفاده کرد و اخطار های شارژ حساب کمی ازحد گذرانده است اما باز هم به قول معروف سرش به تنش می ارزد!!! امکانات این سایت به قدری است که مجال صحبتش در این مکان مهیا نیست و تنها نیازمند بازدید شما از سایت است.

برای استفاده از خدمات رایگان فقط کافی است شما یک عضویت ساده توسط یک ایمیل معتبر انجام دهید.بعد از ارسال لینک عضویت شما قادر به ورود به سایت هستید و می توانید تا حد امکان و در مواقع ضروری از حل مسائل جدید و شیوه های مختلف حل آگاهی یابید. ناگفته نماند که برای استفاده از این امکانات حتما به فلش پلیر مجهز باشید. چرا که صفحات حل المسائل به صورت فلش تهیه شده اند.

  برای ورود به سایت کلیک نمایید  




تاریخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:سایت حل المسائل!!,
ارسال توسط Abbas.m

دانلود دعای دلنشین عهد و زیارت آل یاسین با صدای استاد  محسن فرهمند آزاد

حتما حتما دانلود کنید و گوش کنید خیلی دلنشین تلاوت میکنه!!

دانلود دعای عهد امام زمان(عج) با صدای استاد فرهمند از اینجا

حجم : تقریبا 2 مگابایت

دانلود زیارت آل یاسین با صدای استاد فرهمند از این اینجا

حجم تقریبا 4 مگابایت




تاریخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط Abbas.m

 

 دانلود




تاریخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط Abbas.m

دانلود دعای سحر با صدای مرحوم صالحی

چند نسخه از این تو اینترنته که هیچ کدوم این یکی نمیشه!!! واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااا معرکه ست !! حتما حتما دانلود کنید.

البته این فایل ۵۰ دقیقه است که ربنا و چند چیز دیگه هم بهش الصاقه!!!

حجم : 8Mb




تاریخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط Abbas.m
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 365
بازدید کل : 342741
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1